Just know it was you all along who had a hold of my heart, but the demon and me were the best of friends from the start.

Hej! Sitter i datasalen nu och väntar på att dagen ska gå liite snabbare. Är tillbaka från Gamla Stan med Louise och Michelle för att ta lite bilder till vårt arbete. En måltid på McDonken blev det också. Louise halkade på som vanligt, fick en minihjärtattack varje gång hon halkade till. Klumpig! Det var sjukt kallt ute idag, speciellt vid vattnet. Börjar tröttna riktigt mycket på vintern nu.. Usch. Men det var ändå så fint att gå runt i Gamla Stan igen, vill seriöst bo där. Måste bli miljonär först för att det ska hända.. Men det är den där gulliga/"gamla" känslan, lite pittoreskt och mysigt. Åh!

Klockan 16.30 ska jag vara i Kulturhuset för en general repetition för mässan (?) som är imorgon. Ska bli riktigt intressant! Haha, undrar vad alla kommer fråga om bloggen? Hoppas bara det är sånt man kan svara på. Det är så att jag och Venus ska ansvara för blogg-stationen, medans ett par andra från antingen A eller B klassen ska stå vid Facebook-stationen, WOW-stationen, Mobil-stationen, Guitar Hero-stationen osv. Kul att bli utvald till en sån grej! Efter repetitionen ska jag träna, det blir boxning i U.G. med Teimor och tjejerna.

Nu ska jag försöka skriva på mitt arbete om sekter, blir så upprörd av sekten jag skriver om att det faktiskt är jobbigt. Men jag måste. Vi hörs!
 

Michelle, tomtenisse + en vettskrämd Louise. Haha!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Å herre! .... O.o''''

2010-02-17 @ 21:24:24
URL: http://missbombox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0