korkad eller vaddå!?

Måste bara börja med att förklara hur jävla korkad jag är! Jag var ju på bio igår kväll och vet ni vad jag lyckas gör? Jag tappar bort min plånbok! Vilken tur att jag bara hade lämnat den i biosalongen! Fick självklart världens utskällning, som jag defenitivt hade förtjänat. Dum, dum, dum! Två incidenter som involverar min plånbok, i en och samma vecka. Vi har vart med om mycket, jag och du plånis..

Hade iallafall jättetrevligt med Venus igår. Vi såg Avatat och jag är helt förälskad i världen Pandora och alla Na'vier eller vad de hette. Vill också vara en! Sjukt vackra! Hela storyn och effekter - magnfikt! Skulle inte bangat på att se den igen alltså.

Om en timma eller så ska jag iväg till Kungsträdgården och träffa Louise och Elise för att åka skridskor och sedan fika. Michelle kunde inte hänga med, stackaren blev sjuk. Krya på dig! Hmm.. Undra hur det kommer gå för mig? Skridskor + Soraia = katastrof. Men man måste ju försöka. Om jag ramlar tar jag med mig tjejerna ner. Är galet sugen på semlor, undrar om de har börjat sälja det på fiken? Hoppas! Semla och Chailatte.. Gaaahhhh. *dreggel*. 
 

Venus igår efter bion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0