Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Usch och fy på den här dagen. Vi hade engelska prov från 9.30-15.30. Gud vad jag blev utmattad! Ögonen sved som bara den och jag ska inte snacka om hur ont jag hade i ryggen efteråt. Har aldrig vart så trött i hjärnan förrut. Eller jo det har jag, men ni fattar.

Det är så underbart för imorgon är det fredag! Det ska bli härligt att få sova ut, men har som vanligt massa läxor. Inget nytt alltså. Livet känns så jävla monotont. Vill ha förändring och spänning. Trååkigt. Resa! Ja, det är vad jag vill göra! Eller kanske t.o.m. flytta? Har funderat länge på om inte jag vill flytta till en annan stad och plugga där istället för i Stockholm. Skulle vara skönt att få komma iväg från tillvaron. Börja lite på nytt. Tycker det är så givande när man inte vet vad som ska hända, även om det ibland är det värsta jag vet. Vill iallafall bort.

Snart ska jag iväg och träna. Det blir Boxning idag. Har btw fortfarande ont i rumpan från igår. Trevligt! Sen ikväll ska jag se på mer Vampire Diaries och sedan blir det kära Scrubs. Nu ska jag ta mig en kopp té. Besitos!
 

Nya Zeeland, en dag ses vi.
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaaa! fint NZ jag vill också resa!!

2010-02-04 @ 22:09:54
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Underbara bilder!

2010-02-04 @ 22:24:34
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: soraia

Ellerhur Louise! NZ verkar vara ett paradis på jorden..



-- ta mig härifrån, någon!!

2010-02-05 @ 16:43:28
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0