no longer lonely oh oh oh

Har tränat två pass idag, nämligen Core 25 min och Spinning 45 min. Jag dog lite. Kommer ihåg från Friskis & Svettis att Spinning var galet jobbigt, men tänkte att jag skulle testa igen. Aldrig mer. Varje minut var smärtsam och det är så tråkigt att bara sitta i samma postion hela tiden.. Dessutom blev jag våldtagen av cykelsitsen och så fick jag ont i ryggen av att sitta så skumt. Never ever again.

En trevlig grej är att musiken var himla bra, de hade mina Kings + en av mina gamla favoriter från 06 nämligen Jamie T. Nostalgi! Okej. Lovade att göra syster sällskap när hon äter, efter det är det dags att sussa för imorgon väntar CAE testet. Lycka till till mig! 
 

Jamie T - If you got the money


Kommentarer
Postat av: Lluise

And all the boys they go: daa de do da da dee da doo daah dom dom de de dom dom!

2010-02-04 @ 22:07:35
URL: http://desenchaine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0