oh take me back to the start

Satt och lyssnade på Coldplay och fick världens nostalgi-känslor. Mitt hjärtes-band, verkligen. Coldplay är medicin för min själ. Fast ibland blir jag sorgsen också, tänker på annat hemskt också. För varje gång jag var arg eller upprörd förrut så satte jag på en låt från Coldplay och då blev jag gladare (ibland ännu mer sorgsen).

Har precis käkat en semla, jag och Elise drog och köpte oss varsitt paket med semlor (de kostar btw 15 kronor på Prisextra - billigt!). Kollar dessutom på Vampire Diaries, åh vampyrer! Alla börjar tröttna på det här med vampyrer, men inte jag! Blir nog mer och mer indragen i vampyr-fenomenet. Och han som spelar Stefan i serien är så galet snygg.. He can bite me anytime! 
 

Vampire Brothers!


 


Kommentarer
Postat av: elise

åh love love love!! så galet snygga, men tkr nästan the evil brother är snyggast nu haha!! (okej jag låter som största fjortisen...)

2010-02-10 @ 16:36:17
Postat av: soraia

Jag fattar verkligen vad du menar! Kolla in ögonen på människan! Men Stefan (haha uttala namnet på svenska - låter som världens mest osexiga namn) är den snälla och söta, dör lite! Personligheten gör honom. Okej, nu låter JAG som värsta äcklet.



Har sett episode 5 nu - SÅ spännande! :O

2010-02-10 @ 21:37:49
Postat av: Elise

hahahaha! så sant!!! shit vilka nördar vi är...:P

2010-02-11 @ 17:18:22
Postat av: Fardowsa

Ha! vad bra , för då tar jag dave :D Mohaha :P gud ser bara på den pgr av han X) har en känsla att jag har sett han för (dave) hmm :P?

2010-02-17 @ 19:55:25
URL: http://farws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0