*stoppar in händerna i fickorna och spänner*

Försvarsposition!! Haha ett litet internt skämt mellan Elise och mig. Det var hur trevligt som helst idag! Mötte upp Elise och Louise, det var meningen att vi skulle åka skridskor och sen gå och fika. Men alla var för lata för att åka skridskor så vi drog och fikade istället. Meningen var att vi skulle till Café 60, men hamnade i Gamla Stan. Vi gick runt ett tag och sedan hittade vi världens gulligaste café, men det var överfyllt. Och vad fan är det med idioter som är helt ensamma och sen tar platser som egentligen är för fem pers? Orka. Men vi hittade ett annat ställe som hette Chokladkoppen och satte oss där. Inredningen var asskum/ascool - det såg ut som en scen från medeltiden. Läskigt också.

Köpte mig en semla som jag var så galet sugen på och testade även en vit varmchoklad. SÅ gott!! Vi snackade på om allt mellan himmel och jord. Lite mysko saker upplevde vi dock påväg dit, bl.a. en uteliggare som kissade i papperskorgen i t-centralen. Idioter som vi är så vänder vi oss om - trevligt att se en äcklig uteliggares kön måste jag säga.

Nu ska jag se en film, tror det blir Couples Retreat. Sedan ska jag läsa. Vi hörs, ha en fortsatt trevlig lördagskväll!
 

Ni får ursäkta den kassa kvalitén! Men det är innehållet som räknas.
Här har ni två söta bönor:


Haha, normalt Louise!

 


Kommentarer
Postat av: Cookie Daawh <3

GOT to LOVE louise<3



awsome sorayray!! <33

2010-02-08 @ 10:33:03
URL: http://missbombox.blogg.se/
Postat av: soraia

hahahaha michelle! :DD <3

2010-02-08 @ 14:11:34
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: soraia

hej!

2010-02-09 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0