student 2010 - what to wear!?

Fick precis reda på att det endast är 15 veckor kvar till studenten. Mama Mia! Vad lite det är kvar! Det första jag gjorde var att leta efter studentklänning. Vi har snackat om att snart börja leta efter en klänning, och jag känner panik nu!

Okej, löjligt problem jag vet, men ändå! Ska inte drabbas av något anfall, under 15 veckor hinner jag hitta något. Men åh! För mig blir det extra svårt eftersom att jag vill ha en lång klänning.. Mitt problem är alltså ungefär 10 ggr svårare än för den vanlige studenten. Hjälp! Kanske är onödigt att säga men gör det ändå:
Alla tips tas emot med stor tacksamhet!
 

Haha, tänk er mig i den här! Fyfan vad äckligt!


Eller den här! Mår fan dåligt nu.. Tänk er alla bilringar. LOL


Kommentarer
Postat av: hibo

du är inte ensam om att känna panik,jag har riktig P-A-N-I-K! betygen, kläderna !!!!! osv. . . alltså längtar tills allt e över!

2010-02-11 @ 18:23:44
Postat av: Jasmina

Helt ärligt, fuck att jag ska ha på mig klänning. Ska ha på mig vita byxor, de kan va vita jeans, linnebyxor, chinos, spelar ingen roll, sen en gullig topp, med en midjekort jeansjacka. TYP. fan vet jag. Nåt sånt. men som sagt, fuck klänning för min del. Pardon my french.

2010-02-11 @ 20:15:11
Postat av: soraia

Hibo känner PRECIS samma sak! Alltså främst betygen då, dör lite! Har sådan ångest över matten, vill bara gömma mig under jorden.. Det kommer gå skitbra för dig abaayo, oroa inte dig!



Jasmina det där lät jättesnyggt! Speciellt den midjekorta jeansjackan! Go for it! Men jag är mer klänning typen. Fast det är bra att veta att man har en backup-plan. Tack! (:

2010-02-12 @ 10:39:06
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: venus

har också panik! vit är inte riktigt en smickrande färg för min figur HAHA :P

2010-02-13 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0