Sweet is the voice of a sister in the season of sorrow.

Det var längesedan jag har haft en sån här slapp dag. Vaknade vid tolv och det första jag gjorde var att ta boken som låg på min systers nattduksbord och började läsa. Boken "syskonkärlek" av Katarina Von Bredow var minst sagt.. intressant. Vet inte vad jag ska tycka om den. Men jag som annars är så trög när det gäller att läsa böcker,
kunde inte lägga den ifrån mig. Men den var fin på något sätt, även om den var twisted. Grät/skrattade lite hejvilt. 

Nu ska jag fortsätta på min slappa dag och se på film. Det blir Thelma&Louise, girlpower! Tror att den schnygge Brad Pitt är med, oh yeah! Sen får vi se vad jag hittar på. Ska nog ta en kopp kaffe till, är kontigt nog väldigt sömnig. Ha en trevlig lördag!


 


Kommentarer
Postat av: Fardowsa

Hej! Har en klipp med 21 expressions, så kika och gärna kommentera <3 !

Kram

2010-02-28 @ 13:26:26
URL: http://farws.blogg.se/
Postat av: venus

har läst den där, den saknar trovärdighet whatsoever och är sjukt töntig! OFTA man attraheras till sitt syskon som man har levt med hela sitt liv utan att ens reflektera över KONSTIGHETEN i det! och sen alla detaljerade beskrivningar av hur de knullade...bajsbok!



2010-02-28 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0