try sleeping with a broken heart

Hello! Är tillbaka från Digital Turist konferensen. Det var verkligen jättekul! Jag ansvarade för blogg-stationen tillsammans med Venus och alla människor som kom och frågade oss frågor var så trevliga! Trodde att människor skulle komma med skumma och "taskiga" frågor, men alla var riktigt schysta. Efteråt blev jag tillfrågade om jag ville komma fråm på scen för en frågestund, hjärtat kom upp till halsen nästan. Blir alltid så nervös för sånt, speciellt om man har närmare 200 personer som kollar på en + kameror. Men det gick superbra! Det var jag Deniz, Erik och Michael som fick sitta där uppe och besvara lite frågor om internetanvändande. Efteråt käkade vi thai-mat i ni vet sådana där söta boxar som man ser i filmer? Ja, sån! Har alltid velat testa sån, men var för feg för att använda pinnarna, ville inte smutsa ner hela logen med nudlar.. Konferensen kommer gå på typ Kunskapskanalen eller något sånt. Vi ska dessutom få biobiljetter. Whoop-di-doo!

Nu ska jag försöka hitta mina Scrubs-avsnitt, sedan måste jag plugga. Och ikväll är det afrikansk dans som gäller, dags att dansa loss! Vi hörs! Ännu en gång - ni får ursäkta den kassa kvalitén, hade bara tillgång till mobilkameran, men här är ett par bilder:
  


 


Kommentarer
Postat av: Annis

Asså det ser ut som om zoe spyr på första bilden och Deniz ser ut som ett retard på nästa! HAHA jag saknar ord..

2010-02-09 @ 16:48:52
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: hibo

Soraia, du vet träningen du går i dansen, hur mkt kostar det och vart är det?

2010-02-09 @ 17:59:11
Postat av: soraia

Hahaha annis :D Fan att jag inte hade en läskig bild på dig med!



Hej Hibo! Jag vet inte precis, men jag tror att det är runt 1500:- och jag har årskort. Det är typ som Friskis och Svettis, men det är typ Stockholms Idrottsförvaltning som äger lokalerna. De finns i Husby, runtom i stan, några andra ställen och sen i tensta också. :) Jag har bara köpt en grej och det är Grupptränings-kort (det finns också styrketräning). I gruppträning ingår alla gruppträningar + spinning + bad.

2010-02-10 @ 09:43:56
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hahahahhaa jaag dööör ser ut som största äcklet! Soo evil Soraia!!!

2010-02-10 @ 22:49:55
Postat av: soraia

Deniz!!!! Jätteroliga bilder, men tar bort om du inte trivs med dem :D Haha trivs, men du fattar

2010-02-11 @ 09:59:03
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hahahaha det är lugnt jag bjuder på dom äckelbilderna!!

2010-02-15 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0