who needs a heart when a heart can be broken?

Hallå! Har gått från deppig, till hysteriskt glad, till hysteriskt upprörd på ett par timmar idag. Den främsta anledningen till dagens utbrott (kallar det dagens utbrott eftersom att jag har minst ett utbrott varje dag, ärligt talat) var att jag hade tappat bort min plånbok. Blev så himla upprörd, hade allt däri! Mitt körkort, mitt bankomatkort och allra viktigast - mina studentskivebiljetter. Ringde runt till olika ställen där jag trodde jag hade tappat bort det, bl.a. H&M och Kista Träff. Som tur var ringde jag upp syster, gråtandes, och frågade om hon hade det. Och det gjorde hon. Den kärringen. Trodde alltså att jag hade tappat bort plånbokjäveln. Blev så lycklig! Skulle fått betala massa pengar annars. "Borttappad" plånbok - hysteri. "Upphittad" plånbok - återigen, hysteri.

Ska snart träna, nu ska jag försöka fortsätta plugga!
 

Meeting the Prince of the Royal woods by B℮n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0