You can't help yourself from falling.

Hej! Taggad, taggad, taggad till veckans slut! Lovet är mer än välkommet om ni frågar mig. Har helt ärligt pluggat hela dagen, bokstavligen. Började vid nio, slutade vid tolv. Efter det satt jag och tjejerna kvar för att fixa vårt PM och PowerPoint till imorgon. Efter det gick vi till Falafel Kungen (mums!) följt av Stadsbibblioteket. Jag och Elise pluggade historia läxförhör. Hatar Kalla Kriget och allt som har med det att göra. Efter det gick jag tillbaka till skolan för mattestuga, från 5-7. Najs! Var hemma vid halv åtta, och började plugga igen. Hehe, rolig dag va?..

Har nämligen två läxförhör och en redovisning imorgon och allt är i historia. Då förstår ni nog varför jag vill ha lov.. Okej, dags att fortsätta plugga! Vi hörs! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0