Can you feel it?

Har precis suttit och kollat på Michael Jacksons hyllningskonsert
från 2001, igen. Har sett den typ sju ggr nu och det går inte att
sluta bli chockerad varje gång man ser MJ dansa eller sjunga.
Blev lite tårögd när jag såg på den, gick däirfrån. Önskar att jag
hade fått uppleva en av hans konserter innan han hade dött.
Vilken upplevelse det hade vart. Kan inte fatta att jag kan sakna
en person som jag aldrig har känt ens. Wierdo!

Har vart på biblioteket i Kista idag med kära Ayaan.B.
Världens sötaste tjej och roligast också. Vi var väldigt duktiga och
pluggade. Känns bra måste jag säga, nu har jag åtminstone kommit
igång med att både skriva fördjupningsarbetet och läsa mina
filosofihäften. Skriver om abort. Jag är för abort men fostret får inte
överskrida en viss stadie i magen. Såg en jättehemsk video på
youtube där man ser hur ett barn som man har "dödat" ser ut.
Alltså fostret var kanske två-tre månader, men det var fortfarande
utvecklad med 5 fingrar och allt. Man såg tarmar och ben och jag
började nästan böla. Hjälplöst. Fick lite hjälp av Ayaan då hon
också skriver ett arbete om abort, tack! Efter det gick vi till donken
och käkade oss feta. Känner mig som ett svullo.

Nu ska jag sätta på filmen Alfie med Jude Law. Äntligen! Har velat se
den väldigt länge och nu får jag äntligen göra det! Åh snygging, nu
kommer jag! Ni får ha det bäst!
 
 

Give me your babies!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Soraia, hittade en jätterolig video på Youtube om Islam. Skriv baba ali och lyssna vad han har o säga! :D

2010-01-06 @ 00:52:47
Postat av: soraia

Jag har sett baba ali, han är jätterolig!! :DD

2010-01-06 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0