första skoldagen, böh

Äntligen första skoldagen! LOL, hoppas ni uppfattade ironin
i min ton. Fyfan vad det var jobbigt att vakna upp imorse.
Har fått en tendens att stänga av alarmklockan i sömnen,
utan att jag själv märker det. Så vaknade upp en halvtimma
senare, helt panikslagen. Stressigt. Ögonen var helt röda
och de sved som jag vet inte vad. En helt perfekt morgon
alltså!!!!! Men dagen flöt på snabbt, även fast jag var så
galet trött (fick max 4 timmar sömn inatt). Elise gjorde allt
rolig som vanligt, vi satt i cafeterian och skrattade för
ingenting - båda helt döda. Nu är det helg, woop-didoo!

Kom hem idag och fick en trevlig överraskning, nämligen
vykortet som Louise skulle skicka till mig. Trodde den hade
försvunnit med posten, men den hittade hem! Tack Louise!

Snart ska jag i allafall ta tag i mig själv och se på Flickan
som lekte med elden. Sedan blir det läsning för mig,
snabba cash (vet att jag är trög på att läsa, blä). Är ganska
pigg nu åtminstone, däckade nämligen när jag kom hem
i ungefär 2 timmar. Satt fint! Herrå!
 

Mitt fina vykort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0