i know you'll be there to releave me.

Åh. Helgen, kan du komma snabbare!?
Försöker skramla ihop ett psykologiarbete och det går inte
bra måste jag medge. För det första är det otroligt svårt att
hitta källor. Dessutom är det så himla mycket att skriva.
Låt mig få sova bara. Och inte nog med det, jag har matte att
plugga sen också. Hehehe. He. Ska nog vara uppe ett tag till
idag. Jag som är så trött också.. Det irriterande är att jag kunde
ha fått mer sömn imorse. Gick till första lektionen helt i onödan.
Sen hade vi en annan helt onödig lektion, och efter det hade jag
håltimma i hela 4 timmar. Gah! Som sagt - helgen, kan du komma!?

Roligt inlägg! Mitt liv handlar endast om skolan just nu.
Det är fan värre än ärtor. Ska fortsätta pluggish nu, be en bön för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0