I wish I had a personality.

Tjolahopp! Den här dagen har verkligen fått mig att längta till
sommaren. Jag inser nu att jag inte uppskattar sommaren så som
jag egentligen borde. Jag dog lite när jag gick påväg hem. Det
blåste så mycket mot mig att jag inte kunde andas, hatar när det
händer.

Vi slutade vid 11 idag (älskar thg nu) och efter det skulle vi dra och
spela biljard, men det gick inte. Vi ska ta igen det någon annan dag.
Stackars Louise trodde att hon hade tappat bort sin mobil och hon
letade efter den jättelänge, det gick inte att ringa upp den eftersom
att den var på ljudlös. Gissa var hon hittar den? I sin LUVA! Hahahah
Vi hade ett stort samhällsprov som gick åt helvete. Gissade typ allt.
Lol.

Efter skolan träffade jag mamma som skulle göra några ärenden i
Tensta. Vi dog lite av kylan men hon bjöd på god kepap. 2a dagen
i rad! :O Fettot #1 har vi här! But i'm lovin it! Vi pallar absolut inte
dra och träna idag och det skyller vi helt och hållet på vädret.

Nu ska jag ta och odla druvor i Farmville. Sedan blir det att träna
Zumba som är superfun. Efter duschen är det dags för läxor - men
tack och lov att det inte är mycket idag. Ska lägga mig tidigt för
att ladda mina superkrafter. Är smått deppig eftersom att jag är
klar med alla Flight of the Conchords avsnitt. Vem ska underhålla
mig efter skolan nu? ): Vi hörs!


Flight of the Conchords - Too many dicks on the dancefloor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0