It does not do to dwell on dreams and forget to live.

Allå! Det känns bra att äntligen har fått börja träna.
Det nya schemat har startat och gårdagens träning med Teimor
var jättebra även om den var ganska kort. Har världens tränings-
verk på låren nu.

Är nu tillbaka från Afrikansk dans i husbyhallen. Det var lika roligt
som alltid. Men idag joinade Carla mig och det gjorde allt ännu
trevligare! Carla är kanske världens gulligaste prick, har känt henne
sen jag var liten (vi brukade leka på gården tillsammans som små).
Vi har iallafall bestämt att träna varje dag den här veckan och
förhoppningsvis kommer vi vara duktiga även efter veckans slut.
Vi snackade också om att börja käka nyttigt och så. Hmm.. undra
hur det kommer gå!?!?

Har troget kollat på några Flight of the Conchords avsnitt, älskar de
där grabbarna. Bästa serien ever! Börja kolla på den, om ni gillar
speciell humor gillar ni nog den också.

Imorgon har jag samredovisning som jag och Elise fixade efter skolan.
Det gick riktigt snabbt. Vi skrattade så himla mycket i datasalen idag,
vi var båda galet trötta. Har fått kanske 6 timmars sömn varje natt de
två senaste dagarna. Och jag som älskar sömn tycker inte det är Ok.
Nu ska jag iallafall lägga mig. God Natt!
 
 
Flight of the Conchrods - Hurt Feelings


Kommentarer
Postat av: Sana

SORAIA! Du klarar det. Jag har inte ätit på Mcdonald´s aka mitt hem på mer än 10 dagar nu. Men när det gäller träning ehm.. ja.. host och hicka HAHAHAH



2010-01-20 @ 08:41:43
URL: http://sanarozin.blogg.se/
Postat av: venus

haha lägga sig vid åtta! i was right all along :P skojar! har också sovit typ max fem timmar varje dag i flera veckor nu! Idag har jag inga läxor eller någonting alls att göra, så då ska jag också sova tidigt :P

2010-01-20 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0