"It's funny how you just break down waiting on some sign. I pull up to the front of your driveway with magic soaking my spine. Can you read my mind?"

Hej! Kom tillbaka från Elise vid tio-tiden och efter det började jag
baka. Det blev kärleksmums/snoddas/chokladrutor. Den ser riktigt
fin ut! Hoppas den smakar gött också. Ska ta och duscha snart,
efter det fixar jag håret. Vi får se vad jag hittar på efter det, om jag
inte är så trött kommer jag antagligen börja kolla på avsnitten av
Flight of the Conchords som jag fick av Elise. Hon hade alla avsnitten
från båda säsongerna. Jag, Jermaine och Brett kommer ha jätte
roligt!

En trevlig överraskning när jag kom hem - mamma hade köpt
guacamole och cheesedip vilket hon aldrig brukar göra, köper/gör
min egen guacamole annars. Tack mami, hon vet att vägen till mitt
hjärta är genom magen. Okej, nu väntar duschen. Ha det bäst!



+


= kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

ååååååååååh vad söt din mamma är, "vägen till mitt hjärta är genom magen" du är bara för klockren Soraia!

2010-01-17 @ 13:23:27
Postat av: S

hemmagjord guacamole dip är godare hahahaha

2010-01-17 @ 16:41:40
URL: http://sanarozin.blogg.se/
Postat av: soraia

Hahahah Ayaan! Aa hon har lärt sig by now att om hon vill impress mig - köp mat så kommer jag älska henne! :D



Sana du har SÅ rätt! Gjorde hemmagjord 2 ggr under lovet - Oh.My.God. Genialiskt!

2010-01-17 @ 19:56:42
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0