it's not my place (in the 9 to 5 world)

Helg! Vila! Skönt! Det satt fint med att få sova ut. Men det skumma
är att jag vaknar upp och även fast jag känner att jag behöver sova
liiite till så går det inte att somna om. Kanske beror det på att små-
bröderna alltid ska bombardera vårt rum?

Jag hade jätteroligt igår kväll hos syskonen! Storebror var gullig och
lagade mat till mig och mina systrar. Det blev ris med en jätegod
thaigryta som innehöll kyckling och ananas, den var supergod med
antingen cocosmjölk eller grädde, märker ingen skilland. Gott!
Till efterrätt gjorde han friterad banan med glass och sirap och jag
måste säga att den smakade godare än den man får på restaurang.
Hur lyckades han!? Han hade fixat jättefint, var riktigt stolt över
honom. Efter det såg vi Paranormal Activity som de inte hade sett.
Men filmen hade ett annat slut än den som jag hade sett. Gillade det
här avslutet mer än förra som inte var lika läskig.

Idag ska jag spendera dagen med familjen, är för lat för att hitta på
något. Ska också försöka plugga lite. Vi får se om jag kommer lyckas
med det.. Vi ska till donken sen - och jag som försöker hålla mig borta
från skräpmat. Snap. Sen ikväll är jag barnvakt eftersom att mamma
ska på konsert haha lol. Hon och hennes väninnor ska se en somalisk
sångare. Gulligt! Vi hörs!
 
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

hej soraia! förlåt har inte kunnat messa since way back, jag vet inte om jag ska gå på föreläsningen imorgon men jag smsar dig från Anizas mobil. Hur mår du? :D

2010-01-23 @ 17:16:28
Postat av: soraia

Hej! Nej förstod det :)

Okej låter jättebra, gör så. Skulle vara roligt att ses!

Jag mår bara bra tack och lov, hur är det själv? Länge sen ju!

2010-01-23 @ 18:41:20
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Annaclara

Svar: Du är ju sjuk! HAHA jag dör,aja dom är fett klockrena iaf, och sjukt duktiga på att göra musik ändå!!

Kram

2010-01-23 @ 23:17:18
URL: http://stoldgods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0