it's that time of the month

Vill ha choklad, nu. Som ni ser på rubriken vet ni varför.
Choklad är det absoluta botemedlet mot mensverk, jag lovar.
Speciellt god chokladglass. Mums!

Imorgon börjar skolan igen. Tiden gick så förbaskat snabbt,
alltid ska loven springa förbi. Inte OK. Men direkt efter är det
ändå helg. Snåla THG som inte kan låta oss börja direkt på
måndag. Sitter och plugga filosofi just nu. Tycker inte det var
så dåligt gjort av mig att spara allt till sista dagarna.
Vet inte varför jag hade panik, har ganska mycket tid på mig
egentligen. Ska alltid vara en dramaqueen.

Såg på Män som hatar kvinnor och Jennifer's Body igår natt.
Män som hatar kvinnor var verkligen bra, jag förstår varför
Stieg Larssons böcker är så populära i USA. Svenska böcker
och filmer är väldigt bra. Och svenska band också! Go Sweden.
Jennifer's Body var däremot skitdålig. Jag som älskar typ alla
filmer tyckte den sög, se inte den. Anledningen till att den är
populär är nog för att Megan Fox är med (som jag förresten inte
fattar hypen med). Se den inte.

Ikväll blir det uppföljaren till Män som hatar kvinnor, nämligen
Flickan som lekte med elden. Gillar titlarna med filmerna, först
så tänkte jag wtf, men jag fattade sen. Sen hade jag tänkt se
på en annan film, ska hitta en Jude Law film, är störtkär i
honom. Ha det bäst, nu ska jag fortsätta plugga!

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

krya på dig sötis!

2010-01-08 @ 00:14:05
Postat av: soraia

Tack Abaayo!

2010-01-08 @ 08:43:33
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0