"Jag är intresserad av människans dunklare sidor, det som inte är så lätt eller välbalanserat. Sprickorna."

Allå! Äntligen, äntligen, äntligen klar med mitt psykologi
arbete. Hoppas det blir ett klockrent MVG, annars gjorde jag
skiten för inget. Håll tummarna kära vänner. Åh nu vill jag
sova. Men icke sa nicke. Jag ska nämligen plugga historia nu.
Yippie! Kan livet bli mer underbart!? Som tur är så har vi nytt
schema från och med imorgon och jag slutar 13:40 istället för
det vanliga 15:15. Hurray! Förövrigt så hade vi jätteroligt på
lillebrorsans födelsedagsfirande. Skrattade och åt mat så att
jag fick ont i magen. Lägger upp bilder imorgon.

Btw kände jag mig som ett äckel som åt som en gris, det har
blivit lite väl mycket skräpmat den här veckan. Som tur är så
blir det träning med Teimor och Co imorgon. Dessutom så har
det nya schemat på aerobicsen börjat. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0