just another boring sunday.

Hallå! Sitter här och försöker skriva klart mitt projekt 100 p.  Det går sådär. Skriver lite grann, sen gör jag något annat. Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen som jag inte har gjort på ett tag. Lyssnar på Tina Turner, såg filmen What's love got to do with it igår, har sett den typ 4 ggr innan men blir alltid lika arg varje gång. Hennes man misshandlade seriöst skiten ur henne, fan vad jag hatar män som slår kvinnor. Men filmen är alltid lika bra och Tina är alltid lika häftig. Kvinnan är 71 år gammal men hennes kropp ser ut som en 20-årings!

Vi har dessutom köpt Guitar Hero Rock Band. Askul! Karaoke, trummor och gitarr i ett och samma spel. Fyfan vad roligt det är att få sjunga till Spice Girls och the Kooks låtar. Love it! Nu ska jag plugga vidare. Vi hörs!
 


Kommentarer
Postat av: timis

aah helt underbart hänger den där! såg den faktist i kistas monkiiii :):)!!

2010-01-31 @ 21:46:44
URL: http://nerdgear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0