kär i kärleken

Såg precis att jag har haft min blogg i ett år denna månad.
Det gick snabbt som attan! Apropå blogg så har jag ett möte med
typ kulturministern angående bloggar och sådant som dagens
generation är så vana vid. Ska bli intressant! Det är jag, några
grabbar från min klass samt världens bästa Venus som ska stå i
Kulturhuset (Ok, är inte alls säker om det var Kulturhuset eller
kulturministern, men det lät som något sånt när Stefan berätta för
oss) och snacka om teknologin och hur vi använder internet.
Ska bli intressant! Detta äger rum den 9e Februari om inte jag har
fel, men redan på fredag ska vi träffa någon som ska prata med
oss om hur det går till. Nu tänker jag lägga in en gammal lista som
jag hittade här i bloggen. Ha det!


Brukar du komma i tid: Nästan alltid
Hur lång är du: Runt 1.70
Kan du laga mat: Alla KAN väl laga mat?
Vad har du på dig just nu: Pyjamas + en tjock kofta
Har du någon fobi: Stora och mörka hav, valar, brutna ben
Hade du en bra kväll igår: Verkligen inte.
Din favoritdryck på morgonen: Té med mjölk el. äppeljuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: Minns inte  :O
Vem snackade du med senast: Broder
Varm favoritdricka:
Chai Latte!
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Sprite
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte riktigt
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Peka ut mina fel
Någon jag stör mig på: Blä, inte värd att nämnas
Intressen: Sånt som gör livet värt att leva!
Senaste person du kramade: Elise vid tåget idag
Vad drack du senast: Ett glas vatten
Vill du ha barn: Många många
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej ):
Har rakat dina ben någon gång: Haha. Ja.
Är du sugen på något nu: Chips. Choklad. Glass.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Max en
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Ibland, så
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Mm, och då blir det riktigt gott!
Röstade du i det senaste valet: Nej (I år så!)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: The Dynamo of Volition - J.M
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Falska människor
Har du pengar på mobilen: 0.11 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0