never time to have my mind made up

Hallå! Äntligen beger veckan sig mot sitt slut. Det är galet uppskattat!
Skoldagen var kort och det är också uppskattat. Har inte något att skriva
här just nu förrutom att jag är smyckessugen. Vill ha ringar!! Ska nog
dra till H&M och se vad de har att erbjuda. Det är nämligen så att pappa
råkade ge mig "månadspeng" två gånger! Ha! För två veckor sedan gav
han mig mina pengar, men sen så la han in mer pengar igår på mitt konto.
Stackars! Men jag tänker inte säga till, tyvärr. Ka-Ching! Nu ska jag ta
och lägga mig ett tag. Sedan är det träning som gäller. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

sheikh bashir imon inshAllah, messar dig! :D

2010-01-28 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0