out of every sorrow, another day will come

Hola! Har inte hunnit uppdatera idag, slutade tidigt och var
hemma innan elva. Skönt. Eller inte. Satte mig ner och började
plugga som ett äckel. Hade en opponering att göra, ett matte-
prov att plugga till plus ett stort psykologiarbete att göra.
Gjorde tyvärr inte de två sistnämnda eftersom att jag dels
behöver material från stadsbiblioteket, dessutom måste jag
verkligen till mattestugan imorgon. Alltså verkligen.

Jag hoppas allt är bra med er denna kyliga vinternatt.
Är ganska pigg nu eftersom att jag slocknade i ungefär två
timmar tidigare idag. Känns skönt. Såg ni filmen som gick på
3an? Something New hette den och den var väldigt bra.
Snyggingen Simon Baker var med, jag smälte. Han ser otroligt
bra ut, me like! Och sen var Blair Underwood också med som jag
absolut älskar. Give me them!
 
Nu säger jag god natt. God Natt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0