på min själ växer inga gråa hår

Hej! Är väldigt trött men på bra sätt - har tränat hårt idag med.
Det blev Boxning och det var riktigt roligt och jobbigt!
Eftersom att mamma tog spinning idag (jag hatar spinning, dör
nog hellre än att ta det) och Carla, Muna och Amal inte kom så
fick jag köra med tränaren. Vi skulle köra två och två och alla
kom typ i grupper. Men det var bra för om man kör med tränaren
är det ingen risk för att stanna. Vi gick förbi ICA efteråt för att
köpa frukt och sånt, fick även med mig ett nytt té från KOBBS.
Det var jättegott! Med smak av kvitten (vad än det nu är), persika
och grädde så satt den fint med ostmackan. Älskar té.

Så, nu ska jag ta och se runt på nätet och eftersom att jag inte har
några läxor ska jag unna mig ytterligare några avsnitt från Conchords.
Bara ett avsnitt kvar och då är jag färdig med säsong ett. Vi hörs!
 
 


 


Kommentarer
Postat av: Zoe

Va e kvitten för nåt?? haha e de jag som e helt bakom flötet eller? men jag har aldrig hört de förut... kvitten....

:D

2010-01-25 @ 17:56:50
Postat av: soraia

Hahaha samma här, jätteskumt! Låter som en fågel eller något.. Och det vill fanimej inte ha i mitt té!

2010-01-26 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0