part of where I'm going is knowing where I'm coming from

Dagens confession - jag har blivit ett farmville nörd!
Visste inte att det var så beroendeframkallande!
Måste alltid logga in för att se hur mycket som har växt och
hur mycket pengar jag kan håva in. Pinsamt.

Har spenderat hela dagen med familjen, vi åkte först till
Sollentunas köpcentrum, Stinsen. Efter det handlade vi in mat
och annat massa gott. Det positiva med att följa med pappa och
storhandla är att han aldrig säger nej. Mamma däremot ska alltid
ta bort godsakerna och säga: "Nä, chips är inte bra, ni käkade ju
det igår! Inte nyttigt!". Blä. Sen köper hon alltid fullkornsgrejjer.
Vet ni hur äckligt fullkornspasta smakar!? Palla leka nyttig.
Så idag med pappa blev det massa glass och annat gott.

När vi kom hem lagade jag en pastasallad som blev sjukt god.
En hit här hemma! Den innehöll bl.a. räkor, dill, ost och
matlagningsgrädde. Inte så nyttig där inte. Till efterätt blev det
chokladglass. Mums.

Imorgon ska jag till Cosmonova med Elise, Annis och Zoe.
Mina småsyskon ska också hänga med, måste typ sitta barnvakt.
Vi ska se vilda havsdjur i 3D. Älskar Cosmonova! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0