peace+happiness

Sitter här och tittar omkring på nätet. Finns nästan alltid något att
göra här ute! Och jag lyckad aldrig dra mig bort heller. Borde faktiskt
egentligen plugga sam eftersom att jag har ett prov imorgon, men
jag är hellre inne på Farmville. Väntar också på att min Scrubs
season one är klar. Tänkte nörda det ikväll (ska börja om från
säsong ett till sista säsongen, yey!), men ser inte ut som att det blir
så. Den vägrar laddas ner snabbt.

Hade en enda lektion idag, whoop-didoo! Vi slutade tolv och efter det
drog jag och Elise till Falafel Kungen och det var som en bit av himlen.
Älskar kepap! Vi satt där och snackade om allt mellan himmel och
jord och jag har typ "kläckt ut" lite pinsamma saker som jag nästan
inte berättat för någon. Det var väldigt awkward, men hon förstod.
Världens gulligaste Elise! Efter det gick vi till Stadsbibblan och
"pluggade" samhällskunskap. Lol, vi satt och snackade och fnittrade
mest.

Efter det drog jag och mamma och tränade, det blev typ Salsa dans
eller något sånt. Vi hade världen roligaste/skönaste tränare. Jättekul
att en brasiliansk man fick lära oss shake our hips. Det var jätteroligt!

Oh! Ser att min Scrubs börjar röra på dig! Ska btw gå och göra det
jag egentligen borde, nämligen plugga. Sen väntar sängen på mig.
Ha det bäst, God Natt!

Är jääättesugen!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0