sometimes the last person on earth you want to be with is the one person you can't be without

Hola! Måndag nu igen och det känns helt OK om jag ska vara ärlig.
Det bjöds på potatisbullar till lunch idag och jag älskar potatisbullar!
Har skrattat så jag fick ont i magen med Elise, Michelle och Louise.
Älskar att man ska kunna gå till skolan helt bekymmerfri och slippa
trampa på tår. Känns jävligt bra!

Det ser ut som att veckan kommer gå lugnt framåt, inte många stora
grejjer som ska fixas. Längtar som vanligt till helgen, ska bli skönt att
få sova ut igen. :) Eftersom att vi har prov på onsdag tänkte vi unna
oss att få spela biljard och käka nachos-tallrik i en spelhall som vi
besökte en gång. Det var riktigt rolig och det kommer det nog bli igen!

Idag ska jag träna. Ska träna varje dag tills fredagen då jag ska vila.
Vi får se om jag orkar ta mig dit på lördagsmorgonen, annars får det
vara. Ibland är det riktigt roligt att träna faktiskt. Dessutom blir det
ännu roligare när man får dansa ibland istället för vanliga tråkiga hopp
och skuttar. Friskis och Pruttis går jag inte tillbaka till.


Kommentarer
Postat av: s

haha kolla bilderna på oss på min blogg..

2010-01-26 @ 18:52:55
URL: http://sanarozin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0