The World is a book, and those who do not travel read only a page.

Bara för sakens skull gick jag in på Ryanair's hemsida.
Kollade upp resor till London under påsk och sportlovet.
Biljetterna visade sig vara sjukt billiga. Mellan 99-350
kronor för tur och retur. Visste inte att resor kostade så
billigt. Gick med puppy-eyes till pader min och frågade
om inte jag fick dra dit. "Visst!" Säger han. "Ta med dig
storesyrran för jag pratade med henne igår och hon pratade
också om England." Ringde syrran snabbt som fan och hon
ville defenitivt dit. Hennes kompis bor där så vi kan bo hos
henne. Budget resa = MeR sHoPpInG!!!1

Åh har alltid velat åka till England, alltid när jag är på vippen
att dra så kommer något i vägen. Men förhoppningsvis så
bokar vi de här jädrans biljetterna och så är det jag som är
i London snart. Hej Starbucks! Hej Madame Tussauds!
Hej Camden Market! Hej KFC! Hej Primark! <33333
 
Camden Market by marin.tomic. 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

hej fried chicken med pommes!

2010-01-09 @ 17:12:53
Postat av: soraia

Ja!! Ska bo i KFC om jag åker dit (inshallah)

2010-01-09 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0