there is nothing that you can't do

Hej! Veckan börjar röra sig mot sitt slut och det är så
uppskattat. Har dock en ångestskapande sak att fixa innan
den efterlängtade helgen kommer. Annar känns det fint,
även om jag är jättestressad inför uppgifter och annat som
känns värdelöst och onödigt.

Måste bara få skänka en tanke till de behövande i Haiti.
Det tros finnas ungefär 100 000 offer tack vare jordbävningen.
Jag ber för de som behöver en bön och hoppas att inga fler
offer behöver finnas. Om ni vill hjälpa till kan ni skicka ett
meddelande som skänker 10 kronor till Rädda Barnen och det
går just till barnen som behöver vård där borta. Sms:a
10KATASTROF till 72950 så bidrar du med 10 kronor. Även om
det låter lite så är det något.

Ska plugga massa matte ikväll, men innan jag gör det ska jag
dra till Kista och köpa ett par skor från Belle. Och jag som skulle
sluta köpa saker. What are you gonna do? Ska dessutom posta
iväg ett vykort till en som jag saknar borta i USA. 
 
 


Jag får ont i hjärtat, vill dit och göra något..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0