you never seem to surprise me

Är tillbaka från den där metal spelningen och jag måste säga att det var en upplevelse! Första gången jag hörde de spela spärrades mina ögon upp lika stora som tefat. Läskigt! Men jag var tvungen att vänja mig. Det var inte så farligt egentligen. Tjejerna är kvar där nu och jag fick ett hysteriskt sms från Elise där de ska få åka limousine med bandet som de kom för att se!! Åh!! Hatar att jag måste skynda hem all the time.

Men tänkte iallafall lägga upp några bilder som jag tog. Ha en underbar fortsatt fredagskväll! (btw, kopierade hela inlägget rakt av från en annan blogg som jag skriver i tillsammans med ett par härliga pinglor. Besök den här!)
 


 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0