A hug is worth a thousand words. A friend is worth more.

Fan! Skrev precis ett superlångt inlägg som jag råkade radera bort. Hur roligt som helst ju! Det ska inte få mig på dåligt humör, jag är en lycklig Soraia just nu! Det känns äntligen som att pisselbitarna har fallit på plats. Och är inte det en underbar känsla? Allt löser sig ju tillslut.

Idag har jag jobbat och dagen var inte helt oumbärlig. Vädret var relativt svalt idag och det var ganska skönt att slippa svettas som en gris på jobbet. Och det verkar som att inte ens alla fläktar i världen hjälper alls. Min mamma var så snäll och hämtade upp mig efter jobbet så jag slapp vänta på bussen i en halvtimma. Även fast jag inte hann vara på Amal's födelsedagsfirande så hann jag gå förbi en sväng när syster fortfarande var där. Det är alltid alltid alltid lika roligt att umgås med de systrarna!

Mitt och Louise födelsedagsfirande gick väldigt bra! Även om det verkade som att vi inte skulle hinna (dels p.g.a. SL's [surprise] failande kollektivtrafik) så gick allt super tillslut. Det var jättemysigt på Louise kolonilott i Årsta, hoppas vi kan spendera fler kvällar där! Maten blev sjukt god och tack till hennes snälla far som hjälpte till att grilla - Gud vet hur det hade gått annars!

Är sjukt sugen på kaffe nu.. Hmm. Kanske inte ska ha det två på natten. Kanske ska sova nu, jag som jobbar imorgon. God natt! Här bjuder jag på lite bilder från igår: 
 


 


 


 


 


 


 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0