Don't worry, be happy.

Hej! Många är och njuter av sommaren, tror inte det är massa som sitter och läser min blogg. Men det är ju grejjen med sommarlov! Så tror nog jag vilar lite från bloggen. Det här får bli det sista inägget på ett litet tag, ett par veckor kanske? En sista uppdatering får det dock bli!

Har jobbat idag, känns bra för under augusti kommer det bli cash-flow (haha, irriterande ord - men det beskriver så bra)! Imorgon är jag ledig och då drar jag till Vällingby till ett badställe med Aino, Louise och Michelle. Yey, några från klassen - måste hålla kontakten! Får se om jag hoppar i vattnet.. Är en badkruka som Zoe beskrev mig så fint. Hoppas bara vädret blir fint nu också.

På tordag jobbar jag till 14:00 och efter det drar jag med Amal och ser på bio. Vill så gärna se Eclipse, men lovade ju tjejerna att vi skulle samlas och se den tillsammans. Hoppas jag kan hålla mig bara.

Jobbar kväll på fredag och lördag, på söndagen jobbar jag dag och klockan fyra när jag slutat åker jag och min familj till Göteborg! Vi ska hälsa på några släktingar i ett par dagar och sedan ska vi till Liseberg till min födelsedag som är nästa tisag, om exakt en vecka. 19! Det känns nästan som ett onödigt år. Har alltid velat åka till Liseberg, wihow (barnet i mig skriker av glädje).

Nu ska jag titta på filmen Bride of Chucky med mina småsyskon - det var den första skräckfilme jag såg som sjuåring och nu fortsätter jag och min syster med traditionen med våra småbröder. L.O.L. God kväll!
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

soraia!!! hur mar du kara van? kolla din hotmail skickade ''gamla'' bilder hos mig :D

2010-07-09 @ 07:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0