Balancing sunlight.

Hello! Har jobbat idag och det kändes bra. Stackars en av de äldre som blev ledsen när vi satt och kollade på ett program om andra världskriget. Hon började tänka tillbaka på den tiden då hennes man var tvungen att åka in till kriget. Sen började jag tänka på hur mycket dessa människor har vart med om. Vilka livsupplevelser de har haft och om de har levt ett lyckligt liv eller inte. Det känns verkligen givande att få vara med de. Gillar verkligen mitt jobb!

Innan jobbet drog jag in till Djurgårdsbron och hälsade på Louise där hon jobbar på en glasskiosk. Fick massa god glass och det var riktigt roligt att träffa min vän! 
 
 

Balancing Sunlight by Pink Sherbet Photography.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0