Ever since that day, her words never went away

Hello! Livet är bra härligt just nu. Finns inga bekymmer, hakuna matata! Vi kom tillbaka från Göteborg igår kväll och det var riktigt roligt där. Vi var bara där en hel dag, och då var vi på Liseberg. Förutom att det var kokhett och man kände sig som en stekt kyckling, så var det hur kul som helst. Vågade åka allt utom Höjdskräcken som deras Frittfall hette. Pallade inte en hjärtattack! Vi gick t.o.m. in på Spökhotellet, fy vad läskigt! Barnet inom mig levde livet.

Har hunnit fylla 19 (grattis i efterskott till mig själv!) och fått mitt besked inför hösten. Jag kommer gå sjuksköterskeprogrammet i Mälardalens Högskola i Nyköping till höst. Detta är alltså ett steg närmre till mitt liv som barnmorska! Känns jävligt bra! Nu slipper jag gå runt och tänka på det, yey.

Idag har jag vart på stan med syster min där vi kollade runt, köpte en spontan present till mamma och en födelsedagspresent till Louise som hon får på fredag. Ska bli roligt på fredag! Efter stan mötte jag upp Elise och Zoe, vi handlade lite mat och gott + filmer och drog hem till Zoe. Det var najs, speciellt Zoe's egen gjorda chokladsås, mamma mia! Hoppas ni har det bra och njuter av det här fina sommarvädret nu! Ska ta och lägga mig strax. God natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0