five finger death punch

JAG HÅLLER PÅ OCH BLI EN KAFFE-MISSBRUKARE. Kaffet var det enda som höll mig vaken kändes det som. Och kaffet på jobbet är så gott, bryggkaffe är mycket godare än snabbkaffe som vi har hemma. Sitter jag seriöst och snackar om kaffe? SÅ intressant liv! Ja, jag är verkligen supertrött. Började 07:00 idag och slutade 21:00, räkna ut tiden själva. Och imorgon är det lön! Eftersom att jag bara jobbade typ 4 dagar förra månaden blir det bara lite. Men det ska sparas!

Jätte intressant liv, jag vet. Tar bilen till jobbet imorgon med då bussarna inte går så aktivt sex på morgonen. Slutar ett som tur är, efter det är vi inbjudna på lunch hos min mormor. Enda anledningen till att gäster är bra å ha är p.g.a den goda maten som lagas. Nu ska jag duscha. Och sen sova. God natt!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0