Förortsbarn, vi blir aldrig som dom från stan

Är tillbaka från jobbet, har käkat och mättat min hungriga magen. Älskar mitt jobb, boendena känns som ens barn, vissa kan vara hur söta som helst. Idag blev det ett 8-21 pass. Hehehehehhehehe

Igår hade jag världens huvudvärk, Ipren tabletten hjälpte nästan inte alls. Jag mötte upp Muna, Maha, Hafsa och hennes kusin. Vi åkte in till stan där vi satte i oss i Kungshallen och käkade mat. Tog en Texastalltik, mmmhm. Efter det åkte vi vidare till Café 60 där vi satt och fikade och snackade om allt möjligt. Ett tag blev det lite väl seriöst och djupt. Så kan det bli. Men kvällen var väldigt avslappnad och trevlig med både gammalt och nytt sällskap.

Imorgon jobbar jag 7-15, efter det kommer jag hem och sover ett par timmar innan jag möter upp mina fina vänner. De ska nämligen sova över här hos mig då familjen åker till Dalarna under veckan. Vi ska ha film-maraton, föreslog Harry Potter-filmerna då jag inte har sett alla än, men börjar ändra mig. Vill ha skräckmaraton! Hoppas de nappar nu. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0