Freedom is just another word for nothing left to lose

Trött, trött, trött. Har ont i fötterna och ryggen. Har jobbat idag, men det startade inte smärtan utan imorse var jag Elise och Louise och secondhand-shoppade så som jag skrev igår. Vi möttes halv elva vid Huvudsta och tog oss direkt till en stor secondhandbutik/loppis. Alla kläder kostade 30 spänn och vi gick runt i ett par timmar nästan. Fick med mig fem plagg som jag absolut älskar. Sådär annorlunda och konstiga, precis som jag gillar det! Efter det var Louise tvungen att dra, men jag och Elise åkte till Sundbybergs Centrum där vi skulle till några andra butiker (satsare, verkligen) men innan dess bestämde vi oss för att köpa kebab på en kiosk. Där jobbade världens creep, han flörtade som fan, han var så jävla oanständig mot Elise. Usch, män ibland, herregud. Vi valde att äta på en bänk långt bort då han var så obehaglig, och när vi väl gick vidare började han följa efter oss. Äcklet vägrade försvinna! Vi sprang och då försvann han. Wierdos..

Är riktigt trött nu, ska snart ta och sova för jag jobbar 7-13 imorgon och efter det ska jag och tjejerna ut på äventyr. Ska bli roligt! Btw så saknar jag min familj.
 

Another summer night falls over Oia by MarcelGermain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0