How about returning home with a backpack full of memories.

Damn! Satt precis och kollade de kurser jag kommer läsa på sjuksköterskeprogrammet - kan knappt uttala vissa av orden. Men det spelar ingen roll, ska köra hårt, bara ett steg närmre Soraia som barnmorska. Har precis tackat ja till en reservplats i samma skola som den jag blev antagen till, bara att den ligger i Eskilstuna. Eskilstuna skulle bli så mycket enklare för mig då mammas bästa vän bor där, och då skulle jag kunna övernatta när jag ska få nattpraktisera. Hoppas jag kommer in på MDH i Eskilstuna, skulle underlätta så mycket. Dessutom är jag på reservplats nummer 14, vilket inte är SÅ farligt. Hoppas!

Har även suttit och kollat efter studentlägenheter i Nyköping, ringde de idag eftersom att de garanterar elever en studentbostad. Men det gällde tydligen endast deras skolor i Eskilstuna och Västerås, tyvärr inte Nyköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0