it's now what if, it's what now

God morgon! Är hos min mormor nu då jag, kusin och syster ville vara ensamma här, vi tvingade mormor att sova i vårt hus hähä. Slutade nio igår och efter det åkte jag hit där tjejerna hade bunkrat upp med b&j's glass, tacos, chips, godis och läsk. Alltid när jag försöker vara nyttig kommer såna här frestelser och förstör allt. Fan ta maten. Ska uppfinna skräpmat som innehåller noll fett och kalorier. Fatta vad lycklig man skulle vara då!?

Vaknade för en liten stund sedan - kunde inte sova för att det var så attans varmt. Sen så låg jag och tänkte en massa också, och då går det ju absolut inte att somna om. Fint väder, precis som jag hade hoppats! Idag är det nämligen dags att fira mig och Louise. Vi ska vara på hennes kolonilott och käka grillad mat vi och en grupp vänner. Ska bli riktigt roligt! Vi hörs!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0