No we're never gonna survive unless we get a little crazy.

Har kommit hem från jobbet och eftersom att jag jobbar ganska mycket den här månaden kommer jag att få en fin lön under augusti. Jag kommer defenitivt behöva de pengarna då eftersom att jag bl.a. planerar att köpa en ny laptop (min förra är för stor och dessutom ganska gammal). Sen kostar ju böcker också.

Har haft massa konstiga drömmar de här senaste dagarna, igår natt drömde jag t.ex. att jag och ett par kompisar hade vart på en Jason Mraz konsert, efter konserten fick vi träffa honom backstage och jag som var ett galet fan (?) trodde att vi var tillsammans, men han "hookade" ihop med min kompis istället, minns att jag blev skit ledsen i drömmen. I förrigår drömde jag att det var the D-day, domedagen. Läskigt. Och vi skulle typ rädda världen, jag, mamma och en konstig man med en truck och långt blont hår. Oh just det, vi var i Avatar-världen, Pandora va? Skum är jag, vet inte ens varför jag delar med mig det här haha. Finns inget å säga!

Imorgon har jag och systeryster planerat att umgås med Muna och hennes systrar, tror det blir pizza i någon park. Hoppas vädret håller! Vi hörs, och dröm sött, inga konstigheter som mig. 8]
 


 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0