silent treatment

Får bli en tripp till en bra secondhandaffär i Spånga som mamma tipsade om, Erikshjälpen hette den. Secondhand är verkligen det bästa shoppingalternativet: rättvist, miljövänligt och unikt. Det gillar vi! Om jag hittar några klädesplagg är det ju super, men har planerat att hitta lite saker att inreda rummet med. Jag och syster ska fixa rummet lite, snart är det ju löndags för båda och då tänkte vi lägga ut lite var och piffa upp rummet. Vet att jag är sugen på Indiska och Urban Outfitters.

Väntar nu på att min syster ska komma hem, vill nämligen klippa mig, helt spontant sådär. Orkar inte med långt hår. Dessutom är det ganska slitet på topparna. Hoppas det blir bra! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0