"You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul.”

Seeg och skön dag. Sitter här nu och lyssnar på Outkast och letar efter en minilaptop. Ska snart ta och kolla på en film, men innan dess måste man ju blogga!

Igår kväll kom Elise, Zoe och Louise hem till mig och vi lagade tacos och sedan hade vi skräckfilmsmaraton. Vi bäddade upp med madrasser i vardagsrummet. Jag var vaken till tre tiden, tills jag somnade och de såg klart på American Psycho. Vart så trött! Fick reda på idag att jag snarkar, hårt dessutom. Jag som hatar snarkare, och så är jag en själv! Vet dock att jag pratar i sömnen och det var tydligen någon som gjorde det inatt, vi kunde dock inte lösa mysteriet och veta vem det var. Det var säkert jag.. När vi väl vaknade så käkade vi upp resterna från igår, tog med snacksen och kollade på fler filmer. Så slappt och najs, att bara ligga och se på film.

Imorgon jobbar jag 15-21, men innan dess ska jag träffa tjejerna i Sundbyberg och socondhand-shoppa. God natt på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0