2010-06-01

Det är juni! Jag vaknade vid sex idag för jag skulle vara på jobbet idag klockan åtta. Tidigt som fan, men det var lugnt, la mig tidigt igår kväll. Vi fick allmän information om brandsäkerhet, ergonomi och olika regler/lagar. Vid tolv åkte jag in till stan för att möta min idiot till syster som glömde mobilen hemma. Så gick runt i stan ensam haha, men snackade med storesyster i telefon. Mötte lillsyrran efter ett tag, hittade ett armband och syster köpte en kjol.

Ska ta och duscha snart, kanske ta och sova lite. Ikväll är det nämligen chokladprovning. Yes! Det här är en dröm som förverkligas för mig som älskar choklad. Glad tjej! Har äntligen köpt allt till studenten nu, köpte mina skor igår och det blev låga sandaler - tror inte jag pallar klackar. Okej, ska ta och duscha nu. Vi hörs!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0