All the truth in the world adds up to one big lie.

Hello! Den här dagen skulle ju bestå av massa regn så som jag hörde, men icke! Det regnade förvisso lite imorse, men sen dess har det bara vart blandat med solsken och gråa moln. Bestäm dig Sverige!

Har vart med familjen/gästerna på Skansen idag. Tänkte att de skulle få se något svenskt när de ändå är här. Och Skansen är alltid populärt hos barn. Och hos mig! Har alltid gillat Skansen och andra ställen som har djur, alltid lika spännande (haha låter som ett äckel, jag vet)! Vi tog med oss matsäck och drog dit vid tolvtiden och runt fyra var vi redo och dra hem igen. Efter Skansen drog jag till Elise där vi bl.a. käkade B&J's, guacamole och nachos till filmen Dear John. Äntligen såg jag den! Och jag bölade! Älskar Channing Tatum och allt som har med människan att göra, han var min celebritycrush som liten haha, tror jag har nämnt det.. Tror att jag sa "Varför har han alltid så mycket kläder på sig" flera gånger under filmens gång.. Tycker inte ni också att han borde gå mer lättklätt!? JA TACK.

Nu ska jag ta och sova, ska drömma mig bort till en annan värld. Så fort jag börjar jobba ska jag öppna ett bankkonto som jag döper till NZ (Nya Zeeland) och varje månad får det automatiskt dras en summa så att jag har nog med pengar till en resa nästa år. Here I come!
 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Skansen. =)

2010-06-24 @ 12:31:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0