Cry me a river, build a bridge, and get over it.

Överallt på tågen ser man affischer på filmen Dear John som jag så innerligt vill se! Min all time celebrity crush Channing Tatum är med.. Fattar inte att en individ kan vara så vacker, så orättvist. Hittade förresten min gamla mapp som jag hade hans bild på i mitt skåp idag när jag skulle töma den. Kändes läskigt att kasta allt, nu är det exakt en vecka kvar.

Var i skolan i drygt en timma innan jag drog, skulle bara göra ett historieprov och så fick jag mitt betyg. Fick även reda på mitt psykologibetyg, det blev ett mvg, yes! Trodde jag skulle faila på den sista uppgiften, men det gjorde jag inte!

Är hemma med lillbror som har ramlat och stukat foten, stackare. Klockan två är det utspring i Tensta Gymnasium, ska dit för att heja på mina kära vänner Nor och Jasmina. Ska bli roligt! Undrar vad som pågår i deras tankar just nu.. Ikväll blir det möta i Reactor igen, tror det blir sista mötet. Hade tänk ta med en klänning och sy om den också. Okej, det var en uppdatering om mitt underbart roliga liv, haha. Vi hörs!

 
Måste se den! Började gråta när jag såg trailern..


Kommentarer
Postat av: elise

JAG VILL SE DEN HÄÄÄÄR NU NU NUUUU!!! shit!!

2010-06-04 @ 16:54:55
Postat av: soraia

JAAAA! Jag har den hemma!!!!

2010-06-04 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0