Down by the river, baby

Hej på er! Sommar = dålig uppdatering, ni får verkligen förlåta den här dåliga bloggerskan (alltså jag). Men jag är bara mänsklig och när det är sommar då vill man inte sitta vid datorn. Så äre. Och jag har försökt undvika datorn i den mån det går. Har suttit max 15 min varannan dag vid datorn. Det är väl bra!?

Sen senast har det hänt SÅ mycket! Studenten är avklarad, hell yeah!! Dagen jag sprang ut var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv, åtminstone på topp 3. Känslan var helt oslagbar och alla människor som kom och hejade på mig, helt underbart vare! Och ja, jag grät lite. Kunde inte låta bli å bli sentimental, det bara är så. Ni som har tagit studenten vet precis hur det är, och ni andra - åh, ni har världens bästa känsla att se framemot! Kan bara inte fatta att det är över nu. Oh yeah!

Har spenderat de här dagarna med mina underbara vänner och familj. Har släktingarna från Finland på besök så jag har spenderat massa tid med de. Har även vart med tjejerna från klassen (inte SP3A längre, buhu). Vi ska inte släppa taget! Alla säger att man alltid glider ifrån sina vänner från gymnasiet, men det ska/får absolut inte hända! Häromdagen var vi på Salem Al-Fakir, helt härlig människa han är! Genialisk! Har blivit ett fan nu, alltid fint att "upptäcka" en ny artist till sommaren.

Okej, har så mycket att säga men det blir bara ett onödigt långt inlägg. Lägger in lite bilder från studenten som jag haffat på Facebook (har ännu inte laddat över bilderna från kameran..), och fr.o.m. nu ska jag börja uppdatera igen! Toodles!


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0