I am my own worst enemy.

Somalias nationaldag idag den 1a Juli! Vet inte om vi kommer fira det något imorgon, vi brukar iförsig inte göra det. Just nu finns det inte heller något att vara stolt över ens..

Har spenderat den här dagen med min kära familj, vi hade en picknick på Husbygård, jag mina bröder, mamma och mormor. Vädret var lagom varmt, jag gillade att det inte var kokhett just idag. Efter det besökte jag min syster i Tensta där hon jobbar med barnen där. Fick se hennes arbetskamrater, träffade även Teimor och Sylvia.

Fick ett samtal från jobbet där de undrade om jag kunde hoppa in imorgon, bestämde mig för att göra det. Så imorgon kommer inte jag kunna hängish med Carla som kommer tillbaka. Bummer. Men det finns alltid andra dagar! Vi får dessutom gäster från USA imorgon, ska bli roligt att återigen träffa de efter ett par år. Är lite trött så jag lägger mig nog nu, mina drömmar väntar på mig. God natt!
  
 

COOL  SUMMER underwater by javiy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0