"Money is not the most important thing in the world. Love is. Unfortunately I love money."

Så varmt! Lovin it! Vet egentligen inte vad jag ska skriva här i bloggen längre, speciellt under sommaren - man njuter av sommaren och det händer egentligen inte något speciellt. Vet inte om jag tar en paus under sommaren eller inte. Vi får se.

Gästerna har åkt! Det åkte idag och det känns skönt. Lite tomt i huset, och inte lika mycket huvudvärk. På onsdag kommer nya gäster dock. Men inte lika många, mormors bror och hans son kommer från USA, ska bli kul och få se de!

Jobbet gick bra igår, men hade sådan ryggvärk för jag sprang omkring hela tiden. En gubbe vart sjukt snuskig, när vi skulle byta om på honom så säger han att han är kåt och att han ska ha mig ikväll. Trevligt..

Nu är jag hos min mormor och vi ska dra till Kista snart för att handla presenter till lillebror som fyllde år. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0