Pick yourself up and dust yourself off, back in the saddle

Hej! Sommarvädret är för underbart, men känns inte som att sommarlovet har börjat ännu. Gästerna tar all tid och det är alltid så att det känns som att man inte kan göra något när man har gäster, man är begränsad - för de måste ju med! Och jag vill inte ta med de. Schyst, jag vet.

Har vart i Kista med Shiva och handlat mat inför "festivalen" på Reactor som är imorgon. Jag, syster och Saini ska ordna ett evenemang imorgon från 19:00-00:00 där man kan få testa på vad huset har att erbjuda, det kommer vara folk på plats som kan visa en hur man DJ'ar, man kan testa fotografering och annat kul. Dessutom så ska vi grilla så den som vill får mer än gärna komma förbi! Hoppas på fint väder nu bara. Så vi var iväg och handlade massa mat, Gud vad tungt det blev! Dumt av oss att bara gå två..

Nu ska jag klä på mig och hoppa på bussen till mormor i Tensta. Vi ska nämligen sova över där inatt. Och förresten så börjar jag ogilla Husby mer och mer.. Vill inte gå in på det här eftersom att jag inte har några bevis, men wtf. Okej, ska sluta vara så mystiskt, herrå!
 

UB40 - The way you do the things you do


Kommentarer
Postat av: venus

ojoj låter verkligen mystiskt, du får berätta allt när jag är tillbaka haha :P

2010-06-23 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0